اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک
نوشته شده توسط : hiwebex

اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک، ابزاری است که در کنار طراحی سایت بنگاه املاک می تواند بنگاه داران را در امر ایجاد رونق در حرفه خود و گسترش کسب و کار خود یاری نماید. اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک، درست مانند طراحی سایت برای بنگاه معاملات ملکی، فرایند استفاده از تکنولوژی را برای کاربران تسهیل نموده و صاحبان بنگاه های معاملات ملکی با بهره جستن از این ابزارها قادر خواهند بود که به بهترین نحو ممکن اطلاعات کافی در اختیار کاربران قرار داده و همچنین امکانات و خدمات خود را نیز به نحو احسن به بازدیدکنندگان از سایت و استفاده کنندگان از اپلیکیشن موبایل مربوط معرفی و ارائه نمایند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک و همچنین چگونگی ارائه آن توسط طراحی سایت بنگاه املاک می پردازیم.

امکانات اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک

  • دریافت آگهی از مشتریان : از جمله امکاناتی که صاحبان بنگاه های معاملات ملکی در فرایند طراحی سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک می بایست مد نظر خود قرار دهند، دریافت آگهی فروش و یا اجاره انواع ملک از مشتریان و اعضای سایت و سپس نمایش این آگهی ها از طریق طراحی سایت و یا از طریق اپلیکیشن طراحی شده می باشد. دریافت و نمایش این آگهی ها به وسیله سایت بنگاه املاک، بر افزایش بازدید از سایت تأثیر بسزایی دارد و می تواند منجر به جلب مشتریان زیادی به بنگاه املاک مورد نظر گردد.
  • پوشش اطلاعاتی منطقه مورد نظر مشتریان : از دیگر امکاناتی که بنگاه داران از طریق طراحی سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک می توانند به کاربران و همچنین مخاطبین خود ارائه نمایند، پوشش اطلاعاتی منطقه مورد نظر آنها می باشد. این اطلاعات در خصوص املاک منطقه مورد جستجو بوده و شامل موارد متعددی از جمله متراژ املاک، قدمت املاک، محدوده قیمت املاک و سایر موارد در خصوص املاک منطقه مورد نظر کاربران می باشد.

کاربردهای اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک

  • تسهیل امر جستجوی ملک برای کاربران : یکی از مهم ترین کاربردهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک، تسهیل نمودن امر جستجوی انواع ملک برای کاربران می باشد. این املاک می توانند بر اساس مناطق مختلف شهری، بر اساس نوع ملک، بر اساس محدوده قیمت و یا بر اساس سایر معیارهای مد نظر کاربران، مورد جستجو واقع شوند. پیاده سازی امکان جستجوی ملک در طراحی سایت بنگاه املاک و همچنین در طراحی اپلیکیشن موبایل مربوطه، می تواند منجر به صرفه جویی در وقت، هزینه و انرژی برای کاربران شده و موجبات راحتی و آسایش آنها را فراهم آورد.

در دسترس بودن : از دیگر کاربردهای طراحی سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل بنگاه املاک، می توان به در دسترس بودن آن اشاره نمود. با توجه به گسترش تکنولوژی و روند رو به رشد استفاده از آن در ابعاد مختلف زندگی بشر امروز، طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن های موبایلی در زمینه خرید و فروش و یا اجاره املاک، می تواند گامی مؤثر در جهت افزایش تعداد مشتریان بنگاه املاک به شمار روند.

متن قبل:لباس عروس در سایت مزون لباس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: